. -
Annonser från BloggPartner

drop dead

Jiiho!

Nyss hemkommen från en sjuuuuk kväll, har haft grymt roligt! Längesedan jag skrattade så mycket! Fredagen va även en mycket rolig kväll! Börja digga livet allt mer! Vissa saker skullle ja allt vilja ändra på! har varit såå spänt på sistone! Undra om de någonsin kommer bli bra igen! Hoppas i alla fall, men en sak e ju klar o de är att jag inte tänker lägga mig i denna diskusion!

åter till de roliga, anlände till Laholm/Blåkulla/Musslegränd runt kl 5 lite sen va ja!!
Blev mottagen av en nyduschad Sandra! Sen började the make over, smink på, kläder byttes och håret fixades på oss alla tre får ja nog säga! Fick ju ge Jonas en hjälpande hand oxå!
Resten av partyeliten kom vid sju o grillmäsaren stod vid grillen o stekte! Åt snabbt upp maten så vi kunde börja hinka! hihi
Jag drack som vanligt mus smörja(vin heter de i mitt ordföråd) det var ett jäkla hets om min o sandra musik! men va faaaan party e party!
Benny Benassi-everysingel day
DIrty South feat evermore-It´s too late
Supermode-Tell me why
Jonas pappa skulle skjutsa oss, kanon! Jag, Sandra, jonas och en annan kille satte oss till rätt, då kommer Marcus/Bacon springade o skrikande : Ja åker med er, han la en sån brakskit o de luktar! 
Jag med min låga humor knäcker mig men e nöjd med min plats i framsätet!
Bilen hade 2 växelspakar???
På peppes va festen redan i gång, trotts att kl va halv 11.....Galaj
kvällens var ändå när ja råkade sätta mig på glas, inte såå skönt kan ja meddela! de blödde, men ja bjöd på många på ett gott skratt!! Sen ja gick ja fram till killen som trodde ja ljög o bad han känna på hålet ja fått på brallan o blodet! efter de trodde han mig o såg glad ut, konstigt, han fick ju ta mig på baken!
Hahah kommer inte ihåg såå mycket mer för tillfället!

Ikväll?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback