. -
Annonser från BloggPartner

heey whats wrong with youu

Heeey,,

helgen närmar sig med stora steeeeg, härligt! Ska antagligen träffa Jill på lördag, till peppes på lördagkväll...m.m så ja kommer nog ha fullt upp tro mig!

såååå varmt de har varit idag, när ja kom hem va de bara att gå långrunda me Sanchez, ja höll på att dö av värmeslag!! Men ja klagar absolut inte! Synd bara att man inte hinner sola :)

varför ska de vara så svårt att visa känslor, ja kommer antaglige aldrig lära mig det, så mina kära vänner vänjer! Fast ja ibland kan framstå som lite kall, är ja en varm och sårbar person. Har märkt att vissa tror att man kan säga o göra saker mot mig för ja kan "ta de"
Kom ihåg att man kan ha ett hårt yttre!
Jag läste i en studie att om man sover på sidan i fosterställning är man en hård människa  utåt men en mjukmänniska på insidan!!

Torsdagar är sääämst tv-dagen! Får väll sova har inget annat för mig hehe!

OOO får min nya mobil i morgon med jiiihooo


Puss o kram ses på staaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback