. -
Annonser från BloggPartner

jahaa

Jaha!? Vad detta allt! precis som alltid! Fattar inte varför ja lägger tid på att gå ut o o att ja lägger tid på att dricka alla onödiga kalorier!
Sitter här o laddar hem Mariah Carys topp-5 ballader när du e deppig! Jovisst att de funkar de e värsta liplåtarna jue!
Jahaa men men!

egetligen har ja inget vettigt att skriva, de finns ju en stor risk för att låta som värsta bittertanten! Är sååå fruktansvärt trött på mitt tavelliv! Att leva inom ramarna, försöker i i de sista att inte göra de! men allt blir ändå som en rutin!

Minna grannar lär ju inte vara så glada! här sitter ja o spelar musik kl 3 på natten, men kan verkligen inte sova! Ladda hem Mariha Carey-We belong togheter, bra låt!!

Singel liv Suuuuger!!

nu ska lipas jenny sova! saknar dig SS (snyltar sara) har hört ikväll att du har  fina bröst! Tacka och ta emot!


Viki min vän! Vad ska man säga! Du är så j*vla speciall


Kommentarer
Postat av: din sommar-sara

GUMMAN.. ryck upp dig! jag är hemma snart.. saknar dig också som attan!
Vem tycker att jag har snygga bröst?!? dem är ju för fan obefintliga! Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback