. -
Annonser från BloggPartner

Måndag

Cool Bananer!
Veckans första dag har gått fort o den är äntligen snart över! Jag o Sanchez sitter här i sängen och myser. Vi har hunnit med mycket ikväll. Gått en lång kvälls runda, lagat o ätit mat och sen hunnit kolla lite tv med:)

Idag har allting känts mycket bättre! Så himla skönt!

Helgen är redan uppbokad hihi, kanske sommarpremiär på Peppes, eller ska jag vara tråkigt att vara hemma?
Har lite nya klänningar som kan bli nice på premiären i alla fall!!

alla människor lever bakom en fasad, en liten annorlunda bild av dem, än vad de egentligen är! Men de är det som gör de så spännande att lära känna dem! Man ska inte lämna ut sig helt utan vara lite mystik! Okeej nu menar ja inte att man ska vara helt weird! Haha

Taaaaack Sandra för din/min kontakt annons på din blogg! haha de är sånna små överraskningar som gär dagen roligare!! (bäst för er att ni gör en intressseanmälan som lämnas på hennes mail) ;)

Från och med nästa vecka får ni alla bortskämda vänner/kunder komma på arbetstid! För ja kommer inte palla fixa efter arbetstid hela mitt liv!
Ja ska försöka stå på mig!!!!
Givetvis räknas inte mina släktingar och närmaste vänner in i den kategorin!

Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback