. -
Annonser från BloggPartner

Say what?

Hemma igen, bev en runda på stan med Sandra och Linnea idag!
Köpte nya arbetströjer, de behövdes! Gina Tricot e en bra butik där hittar man de mesta!

Håller på att städa o dona i lägenhet, för jag vet mycket väl att ja triv o mår bättre när de e rent o fint runt mig, men de är ju såå trist att städa!
Blev avbuten av att jag blev total depp, fattar inrte varför! få sånna gropar ibland, ibland kommer jag upp ur den snabbt men ibland ligger jag kvar i denna grop länge. Känner att jag inte riktigt att orka att ta mig upp! Känns som om de inte spelar någon roll om jag ligger kavr i gropen. Kan bara tänka mig hur detta låter..

Kvällen kommer fortlöpa utan några planer, härligt. bara ja inte får spendera hela kvälen i sängen! Såå trist!

Igår var jag hemma hos min barndomsvän Sandra, vi skulle äta gott o dricka lie vin. Det blev mycket vin o lite mat! Trevligt hade vi haha=)
Tack Vännen!


If I lay here


Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv gumms=) Det va KUL=) häng med ut idag!!!!!!!!!puss

2007-04-14 @ 17:42:43
Postat av: Ash

I like this...ha en bra kväll =) /"king28"

2007-04-15 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback