. -
Annonser från BloggPartner

sista..

Läste mittt sista inlägg nyss, haha jag hade skrivit at kvällen skulle fortlöpa i sängen, så BLEV DE INTE!
Blev väckt runt halv 6 av att Jimmy ringer o säger att ha o Anders kommer om en timme! Shiiit upp ur sängen o duscha och ringde Sandra! Det e fest på G, kom hit! Som tur va nappade hon! =)
Ett antal timmar senare ( alltså inte en timme) kommer Jimmy, Anders o deras hemliga gäst med skjuts från Sandra! Någon timme senare dyker Sandra G o hennes 2 vänner upp! Kult leken jag har aldrig startade, den ejmju alltid lika rolig ;)

Begav oss mot stan vid halv 1, laagom =) Jag o sandra g Gick in café, tror de eller ej! trotts att de verkligen inte e min typ av ställe! Beställde den omtalade P2 (B2) MM taste like chicken! haha bartendern gav inte lite snea blickar!
Efter att vi tagit drinken i ett svet begav vi oss mot lilla torgs parkering! Ditt ska ja gå ofta, för de verkar vara mitt lilla smultron ställe! (jag vet att hela stans killar kissar där, var ej därför ja gick dit )
hann även langa iväg en del sms haha alkohollås på min mob nuuuu!

Lätt den bääästa kvällen, tack Sandra o Sandra!

OOO viki ha fått in massa fina klänningar! Ska lätt ha,,,,


Kissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback