. -
Annonser från BloggPartner

SoooLong

Alltså ja ha någon syndrome som innebär att ja alltid måste ha med en låtfras i varje inlägg jag gör!
Men de e kanske inte något som mina läsare har märkt!?

Ska ut till Getinge snart! Brorsan är långhårig, Åsa ska vi inte tala om, Rasmus ser mest ut som en liten söt munk, Berny är väll inte så illa men de behövs!

Igår var de Mårtensson och Cafe! Hade tevligt. träffade en massa skoj folk! Tobias bla, shiiit han är verkligen sig lik! haha ja skrattade hela vår konversation! Saknar högstadietiderna rejält mycket! hoppas nu att Jill hör av sig i helgen så vi kan ses! Saknar dig sjukt mycket! Vi levde ihop från dagis tills 9:an sen bara tappade vi bort varandra! Mycket utav de va mitt fel! För jag va så själv upptagen med mina kärleks problem (tro mig de ade jag verkligen) Jill försökte in i de sista finnas där, men ja bara knuffade bort henne! ja trodde väll att ja skulle klara av allt på egen hand! o ofta när ja tänker på denna tid, vet ja inom mig att ja är skyldig Jill ett riktigt stort förlåt! Ska säga de till henne när vi träffas nästa gång!
Förlåt Jill

Jaha nu börjar snart fest intervallen! Denna helgen är de röjj, sen blir många hegers vila! Har ju kommit fram till min vetskap att ingen kile vill ha en tjej som e ute o ränner!

Sköööt om er! My cuitepaies!


Jag är en lyckojägare som kommer hem tomhänt


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för klippningen och färgningen! Fick flera positiva kommentarer på jobbet idag. Synd att du inte har salong här...då hade du haft flera nya kunder! Kram,

2007-04-10 @ 19:55:53
Postat av: Anonym

Tack för klippningen och färgningen! Fick flera positiva kommentarer på jobbet idag. Synd att du inte har salong här...då hade du haft flera nya kunder! Kram,

2007-04-10 @ 19:57:39
Postat av: Jill

Nämen vad fint du skriver. Får tårar i ögonen när jag läste detta. Jag tycker också att det är så himla synd att det bara rann ut i sanden. Tänk att vi ringde varandra varje dag även om vi hade träffat varandra. Kan inte nu i efterhand fatta vad det var vi snackade om hela tiden. :) Vi gjorde allt ihop och det var skönt att veta att man kunde lita på dig. Bästistiden. Det var tider det. Vi ses snart! Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback