. -
Annonser från BloggPartner

Tjooo

Jahaa, då va onsdagen avverkad!
Bara en hel jobbdag kvar, sen är de lååånghelg! Härligt!
Ikväll kommer Sara o hennes Sambo Annika förbi :) Kolla lite TV o så!
Seeeen väntar en fullspäckad helg! Fest fredag och lördag! I morgon är de kareokoekväll på mårtensson! Ja ha verkligen längtat efter detta! Ja e verkligen laddad! Som tusan!

I bilen hem idag va de max volym o ja spelade en gamal upphittad skiva! Som är riktigt bra! Då är de härligt att köra bil o bara finnas! Lyssnade på bla en låt från någon som heter Fronda-mitt rop på hjälp, tror ja att låten heter riktigt skööön!
När ja kom hem o öpnade dörren kändes de väldigt annorlunda, o gissa om ja kände rätt, för hela min lägenhet va städad o jag hade fått nya gardiner! Glad jag blev! Tackar mamsi!

Ska bli såå roligt i helgen är helt axalterad! Festa med min underbara Sara, träffa Berny, Åsa o Rasmus!!


Puss o kram, hoppas vi ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback