. -
Annonser från BloggPartner

Tro

Jag vill känna Tro, Jag vill känna önskan om ett liv igen!

Ingen bra dag alls idag! Trist men ja hoppas verkligen på en bättre dag imorgon!?
Är allt mitt fel? Eller inbillar ja mig bara! Jag vet inte hur jag ska bete mig! Försöker så att allt ska lösa sig på bästa möjliga sätt!!

I morgon kommer Sara och Sanna till halmstad! Kanon skoj, detta kommer bli en fullspäckad påskl. Hoppas att de kommer pussla ihop sig eller att man kan umgås allihop! Vill ju träffa er alla! Sara,Sanna, Berny, Åsa och Rasmus! Sen vill ju samtliga ha en liten hairmakeover!

Jag behöver en förändring i mitt liv,Ja lever alldeles för mycket inom ramen nu! Är inte van vid detta enformiga liv! Är verkligen inte ja!! saknar er mina påhittiga vänner!
Jag ska banemej hitta en förändring!

Va på hundstraden för första gången detta året idag! Sanchez älskar det! Det finns inget bättre än att se någon lycklig o glad!  Speciellt om de är ja som lyckas förgylla dens dag!
Sanchez min baby verkligen skuttade fram och de värmde hela mit deppiga inre att se honom så glad o fri!

You are not alone, I´m here for You!

Har såå många favorit låtar nu kan ja säga!!

Kramen


Kommentarer
Postat av: din sommar-sara

nu behöver du inte vara deppig för jag kommer imorgon och sen e det bara en månad tills jag kommer för hela sommaren! och då kommer du inte leva enformigt direkt ;) då blir det fulls ös o baileys bakom baren =) älskar dig!

Postat av: Åsa

Usch vad det känns som vi utnyttjar dej och ditt klippande! Men det är ju bara för att du är så BRAAAAAA! Ses på fredag. RasseBasse skickar en puss till sin favokusse!

2007-04-03 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback