. -
Annonser från BloggPartner

väntetid

äggen kokar nu..o de e bara till att vänta! ni alla som känner mig vet att ja inte kan vara en dag utan de=)
shiiit de va riktigt varmt att gå i morse, min vanliga typ av outfit e alldeles för varm nu för tiden!!

dagens tips såhär på morgonen är:
när ni går ur duschen o ska sätta ut första foten, sätt aldrig ner hälen först!!

tror mig ja råkade ut för detta idag, helt livs farligt, där slirade ja runt som en pajas! i sånna lägen är man tacksam att  man bor ensam haha

är de inte någon utav er som löäder min blogg som har ett shyst recept på något lättlagat! helst med penn o kyckling! nu blev ni genast begränsade! :)

snaaaaart helg!! Peppes????

ta hand om er alla qutiepaies


Kommentarer
Postat av: sandra

PEPPES JAVISST!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA DET BLIR PEPPES!!!!! VIIIIIIIIIIIIIIIIIIWWIIIEEE=)puss

Postat av: Maria

Jag har massa goa recept!

gör kycklingfilér som du lindar in i bacon och så gör du en god carbonarasås på grädde, bacon och kryddor :)

2007-04-25 @ 15:23:41
URL: http://jesusismyhomeboy.blogg.se
Postat av: Libba

Åk hem till mamma och ät det ;)

2007-04-26 @ 07:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback