. -
Annonser från BloggPartner

??????


Man kan inte alltid ha toppen dagar! o ibland måste man få vara lite mindre o inte lika på topp! O just nu har ja en liten svacka, inte lika alert o pigg på saker! o ja vet att ja faller in i någon slags dvala ibland nu förtiden!
Men ja lovar er mina kära väninor att ja kommer tillbaka snart, ska bara bli sams med mig sj! är inte helt lätt att ha o göra me just nu!

söndagen har spenderats på IKEA, Ja, Gert o Anders drog dit! Gert åkte därifrån med ett fullt bagage, ettt bagage med massa fina saker till hennes dressingroom!
Jag o Anders åkte färifrån med en ny bänkskiva till vårt färgcenter! Kommer bli kul med lite förändring på jobbet!

Kvällen avslutades med bio, på ettt klassikt TVG sätt!
Not bad at al!
Sånt ja behöver just nu, så lite ensamtid som möjligt!
Ska ni se en grymt rolig film som bara bjuder på asgarv o inte fnitter så se på På smällen!
hade klockan inte vatt över 12 hade ja delat med mig av alla roliga kommentarer i dettta inäggg!

Nu ska ja lägga mig i mitt nya uber sköna påslakan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback