. -
Annonser från BloggPartner

Dee lönar sig...

Jag ha ju totalt glömt att berätta om förra fredagen!
Då jag o min kollega Sandra A sulle ut o fira Hair By Jenny & Sandras 1 års dag!
Hela dagen på jobbet gick åt till att längta, tiden bara sprang iväg o plötsligt stod vi där o kl va 6!
Underbart
Vi städade undan o drog hem till mig för att fixa oss inför en helkväll!
Bord hade vi bokat på Mårtesson/fox and anchor!

Kommer dit o beställer in 1 flaska vitt! Sandra ska nu lära sig att dricka vin! Himla bra tycker ja!
Efter en god måltid o en nästan tom flaska vitt ansluter Jojjo o Kim sig, en del av getinge grabbarna!
De visar sig att servitören kommer från Getinge o känner grabbarna, så de får gratis öl!
..........
En stund senare dyker Jimmy o Anders upp...glada o goa! Nu e nästan hela getinge grabbsgänget anslutet!
Mer öl kommer in, o 2 drinkar till mig o Sandra! Kan säga att efter ½ flaska vin e ja redan lite på lyset!
De dröjer inte länge förrän de kommer in en bricka shoots beställs in, fishermans friends o någon annan lakrtis! Mykke goda får ja säga!
För min o Sandras del va kvällen gratis! va ju företaget som bjöd denna kväll!
någon timme senare gick vi till B&B
På vägen dit råkad en av killarna kolla på "fel" tjej o helvetet bröt lös! Ja o Sandra stod på avstånd o mest skrattade åt denna syn! Killen som vi inte ha en aning vem han va, var helt galet arg! Våra grabbar höll sig dock lugna o tittade mest på honom!

Väl nere på B&B forsatte festen, vill ja säga! träffade massa roligt folk som ja inte sett på länge!
kvällens drinklista bestod utav:
P2
Barcadi Razz med sprite
Vin
Smirinoffice
hmm de va nog allt...o sen 2 shoots med!

Ja vet ju hur mycket sandras älskar att blanda med piggilin glass. Så ja gick fram till baren o bad om en drink som smakar piggilin, shiit han lyckdes med de! den smakade precis som glassen!
Himla god!

Vi dansade o road oss hela kvällen!
På väg hem fick ja som vanligt fixa mat i pastakön! Lyckas alltid träffa på trevliga människor där som vill köpa till mig så man slipper kön!

Tack sandra för en utav de roligaste kvällarna i mitt liv!

Innan ja åkte till Spanien lånad ja ut min kära cd spelare till getingegrabbarna, so skulle till bulgarien!
 hade hjärtat i halsgropen varje gång ja tänkte på hur den skulle se ut när ja fick tillbaka den!
Får faktiskt säga att den va relativt hel!
O inuti den va de en liten överraksning! de hade glömt en skiva i!
Jippppie!
Såg de som en betalning för att de fått låna den!
O som pricken över i:et va ju skivan bra med=)
Inte Illa!

Nu kommer Gert snart! Himla nice


So long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback