. -
Annonser från BloggPartner

Det Finns....

de finns en person, en person som ja vill ska ta åt sig av detta inlägg!



man kan säga att du är den exemplariska vännen, du kan vara ett exempel i en bok om hur en vän ska vara!

för mig ska en vän vara

lojal
ärlig
omtänksam
godhjärtad
rolig
en bra lyssnare

shiit de finns så mycket tankar om hur en vän ska vara! o egentligen varför ska man fylla alla desssa krav, bara man ha roligt tillsammans o kan vara lugn i varandras sällskap så!

ja villl att denna person som är mig mycket o nu menar ja mycket varm om hjärtat ska veta med sig ner i graven hur mycket jag uppskattar stödet och respekten jag får!
jag värdesätter din ärlighet och omtänksamhet otroligt mycket!
när jag vet med mig att jag har denna människa i mitt liv så kan ja vara lugn för ja vet att om denna person är de, så finns de alltid möjligheter och ett enormt stöd som ja kan lita på!
för som ja sagt så är de oerhört vikrigt att kunna lite på sin vän, precis lika viktigt som i ett förhållande!

jag hoppas att du min käraste vän vet att du alltid finns med mig o att jag alltid kommer att finns här för dig,
dag som natt!
för som du behandlar mig o så som du visar ömhet o omtänksamhet är något helt otroligt!
jag tor inte att du vet om att du gör de ens, du gör de för att du är en sån person o inte för att du måste verka bry dig om mig! utan helt enkelt för att du vill o du bryr dig om mig!

en äkta vän

så kan man beskriv dig, de få orden räckte för att avrunda detta inlägg om dig!

God Natt Sverige!


Kommentarer
Postat av: sandra

Nu vet inte jag om detta handlar om mig, men oavsett så är du en precis likadan vän som den du beskriver!=) Puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback