. -
Annonser från BloggPartner

GummiMacii

Heeeeeej!

Så duktig ja ha varit idag, städat de sista i lägenheten o snart ska ja börja fixa lite lunchboxar inför veckan! Helt sjukt skönt att ha några liggandes så man slipper stå med de på kvällarna.! Då har man ju loite annat för sig än att häcka över spisen!
Har varit nere i Mellbystrand oxå en sväng, hälsat på Sandra som e duktig på jobbar på! Hjälpte till att hänga tillrätt lite rea rester!
Vi stack o käkade lunch vid 1 snoret, haha vi vandrade hela vägen till McDonalds på andra sidan vägen!
Mannen bakom om va väldigt mån om att organisera köerna o tränga sig fram för han verkade väldigt stressad! När ja o Sandra fått vår mat o slått osss til ro, ser vi att den alltför stirriga mannen fortfarande stod i kön.
De lönar inte att tränga sig!

Lördagen va en bra en, jag o Sandra beställde sushi o hyrde film.
Sushin gick inte ner o filmen tittade vi inte ens på, istället roade vi oss med att kolla AFM american funniset video! Glädjegivande och kolla igenom hela Asos sortiment de fick bli varsin:


Höstens mest användbara väska!

Vi hann även med attt drömma om denna skönhet!


Tyvärr så shippar dem inte till Sverige! Blir man trött???

Nu har jag en halv söndag kvar framför mig, va ska ske nu!
Om inget händer kommer ja ruttna o dö =)

Måste även visa de mest omtalade i hela Halmstad från lördagskvällen



Min o Sandras outfit uppmärksammade nästan hela storgatan+cafe+B&B, ända stället där inte såg ut som stora ? va på Mooon!
Albin hade även en liten känsla för mode, han tyckte de va hett!
Med allas åsikter o kommentarer kändes de nästan som att komma tillbaka till 7:an igen då J o S alltid gick runt med likadana kläder fast i olika färger.!
Kan säga att vi redan då va omtalade i Hstd med våra outfits!
Säger då de!

Shaaaas För fan!


Kommentarer
Postat av: Nickie

jag beställde den i tan

Postat av: Jenny

jag tycker ni är fina iaf=)!

2007-08-12 @ 23:12:24
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: sandra

hehe back in 7:an =) hehe Jenny min vän jag har tråkigt hemma!!!! =(
Saknar daj. puss

2007-08-12 @ 23:14:40
URL: http://havemercyonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback