. -
Annonser från BloggPartner

hakontaikon

Tjoo

Vart har min kanal 4 tagit vägen, ha aldrig varit i så stort behov utav den kanalen tills nu! När man inte har den!
Typsikt!

oooo härligt de e en äcklig långben här inne! Precis vid sängen! Sandra du får komma o köra din galaj trick! Som kanske inte funkade super på fjärilen!
Men va gör man inte när de e något som skrämmer skiten ur en!

I morgon flyttar ja till Blåkulla :) för en kort visit!
Kommer bli skoj med lite miljlö ombyte känner att ja behöver de!
De kommer vara 2 kvällar med massa tjejmys o goood mat o kanske något glas rose! 
 

O på söndag beger de av mot IKEA, vi behöver en ny diskbänk o diskho o lite annat till salongen...!
Sen skulle man haft en hämdig man på salongen  på måndag som satte upp allt med!
Ja o mIn kära kollega får göra ettt tappert försök!

O nästa helg beger ja mig mot GBG, gisses nyss tyckte ja att mitt liv trist o att inget hände! Nu har massa att se framemot!
Ja behöver att saker att se framemot, ha märkt att ja annars tänker för mycket på de som hänt!

Ja känner att jaa e redo för förändringar!

Ikväll har ja klippt mamma och min ena broder Kim, sen åkte vi o handlade. Mamma fäljde med upp o hjälpt mig med kylskåpet, all min mat har ju frysit i den där cpkylen!
Ska bli så skönt att flytta! e bra trött på denna lya! Ska bara hitta en ny o ännu bättre!? :)

För övrigt har ja inget vettigt att säga!

Pusssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback