. -
Annonser från BloggPartner

I can´t help myself

Ja säger bara en sak!
Lördagen bjöd på den bästa jäkla festen på vääääldigt länge!
Sing Hallleluljia!

Anlände till musselgränd runt 6, utsatt tid! Fick ett glad i handen med rose! Utan Fanta, Ja o min (s)Andra hälft hade beslutat oss för att köra naturellt!
Smakade lovely!!
Så runt halv 8 hade ja en väldigt bra grund på min fylla!!
Tjejsnacket gick hett o ämnet va ju givetvis killar! som ensam singel lyssnade ja på deras kärleksproblem! men ja kan inget annat säga än att jag ha en grymt bra erfarenhet av förhållanden! så gav så goda råd jag kunde!

Kvälllen bara sprang förbi, vi dansade på de kända dansgolvet i källaren! Sjöng Singstar så Gudarna blev tokiga!
Såååå roligt ja hade!
Ja fick i uppdrag att fixa mat runt halv 4 o Sandra städade! Ja gjorde de paralellt med matlagningen! Va ju en del att plocka upp!
Men gott med all gratis sprit deras barskåp fick! En fördel med att ha hemmafest!

Tyvärr ha ja inga bilder!  ju sämst på de där med kamera! men tror sandra fick till några bra bilder allt!

In i Dimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback