. -
Annonser från BloggPartner

På 1:a plats

.......På torsdagens 1:a plats kommer min otroligt sköna torsdagshemmakväll! Ca 1 gång varannan månad får ja till en sånhär kväll! Jag köper åt mig alla tidningar med sköna rubriker och frossar i de bästa godiset, choklad. När kvällen närmar sitt slut sitter ja med sönderlästna tidningar och en fet ångest efter godiset som slunkit ner! Men de kan de vara värt för när ja väl sitter här i sängen o bra släpper alla tankar så är de underbart!

Bara en arbetsdag kvar, sen e de helg, en helg som e fullspäckad av händelser! Massa nya upplevelser hoppas vi på, eller hur =)

Nästa vecka firar Hair By Jenny & Sandra 1 år!
vad vill man som kund ha för erbjudnade då!? Vad är uppskattat liskom? svårt att veta när man inte varit kund hos en frisör på säkert 7 år!
Kan ni ge mig några tips på vad vi kan ha som erbjudnade när vi firar vår 1 års dag!
shiiiit jag o sandra ha drivit salongen i 1år, när vi planerade allt trodde vi inte att de skulle gå såhär långt! Och så här bra är de mest förvånadsvärda!!



Glad ägare kan Sandra vara till dessa pjucks, riktigt najs till höstens outfits!




image44
Älska Dig Själv!
De finns bara en av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback