. -
Annonser från BloggPartner

say what




Kanske ska börja detta inlägg med ett stort förlåt! har varit helt bortom bloggvärlden, läser hellre än bjuda på mig sj!
Sommaren har bara flugit iväg, fattar inget! har inte gjort alls mycket med denna sommaren!
Har hunnit med en måndagsklubben-fylla, den va bra den =)
Har varit i Spanien, kan de vara de bästa som hänt mig denna sommaren! Helt jäkla otroligt! vill tillbaka o stanna där för evigt!
Under mina 12 dagar där va min tele som en kyrkogård tyst o död! den ända som fick tag på mig va min mamma, för hennne behöver man alltid! Va sååå skönt!
Tack Sandra för den resan, vi båda behövde den o lite till!

Väntar fortfarande på livstecken från dig, men inget händer, suck o pust!


tänkte bara ge lite kommentarer om några bra o mindre bra filmer om vädret blir dåligt någon gång igen så vet du va du kan stoppa i din DVD :)

image31
Bra film =) see den!

image32
Vilken skiiiiiiiit. mitt Paris Hilton altare är på väg ner! Djup i en låda!
image33
Hahaha många bra skratt bjöd denna på kan ja säga!
image34
Och min favorit av alla, denna kommer vara en kult för mig! Detta är den bästa komedi som gjorts!
Move Bitchhh


Vad vill ja med mittt liv!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback