. -
Annonser från BloggPartner

she wants to dance

Goood morgon ♥

Sheet va fin min nya blogg blev, hur ska ja tacka dig lilla Mary/JumJum
!
Där lyckades du bra!

Väntar på att mitt ägg ska koka klart, o tänkte att ja kunde spendera den tiden här! '
De va grymt svettigt på gymmet i morse, när ja kom ner o lalade hem vände de sig om i receptionen o bara stirrade!
Svetten rann ju inte nådigt, måste vara för att man inte kommit in i sina vanor riktigt änu efter semetern!

Måste hinna packa ner lite saker innan jobbet idag med, ska ju på min lilla resa söder ut hihi!

image58

Denna finns nu även i svart lack, känns ju inte helt fel!
Kommer bli en dyrare jul för mina päron iår!






Kommentarer
Postat av: ankan

Hallå bruden! längesen man såg dig nu, I miss you! Har du det bra hemma i halmstad? Läser din blogg så du vet=) Du verkar som vanligt ha massa på gång. Här i ume händer det nada nu, men studenterna börjar droppa in. Kommer du upp och hälsar på oss något i höst? Do it!=) puss från annika

2007-08-22 @ 13:12:14
Postat av: Jenny

Heeeej! hur e de mee dig? här är de bra, mykke jobb ska ha besök av en rikstäckande tidning idag på jobbet spännande =) ja kommer till ume i höst, ja ha lovat mig sj att ja ska göra de! måste ju se hur ni ha de där uppe!! måste vara sjukt skoj med nollningen nu jue! Hoppas vi hörs PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback