. -
Annonser från BloggPartner

Vart e han....


Jaa vart är Mr Spoonman när man önskar sig honom!
Alla männsikor borde ha någon slags mänsklig rätt till att sova sked varje natt!

Fick den omtalade väskan från asos i helgen, blev lite besviken först! Den va mycket mindre än ja trott, men de kanske är bra för annars kanske de blir för mycket med fransarna!
Kommer säkert få användning för den!

söndagen avnjöts med film hos mig! Nina kommer över, vi hyrde Efter bröllopet. En bra film. Några tårar föll allt!
Se den!
Den fick mig dock att tänka om angående min pappa!
Tiden kanske bara tar slut en dag för någon utav oss o då står man där med ett stort frågetecken, med massa av frågor om hur man va som person!
Får funderar vidare i den frågan!


Just nu borde ja tag mig an de enorma berg med disk i köket, och fixa mig lite lunch tills imon!
Ideee torka!


image47

Vem önskar du dig som spoonman?


Kommentarer
Postat av: Maria

JOHAN GLANS! Och jag vet redan vem du önskar dig Benny :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback