. -
Annonser från BloggPartner

4 sekunder innan helgen är slut!

Jaha! Helgen har flugit förbi som vanligt, blir man trött!?

Idolfinalen slutade i alla fall i lycka :)

Marie sjunger trotts allt bäst!


Lördagen hade ja högaförväntningar på!
Vi skulle ju ha vårt Sälen-Möte på Verone över en planka!
Alla utom om en samlades hemma hos mig på en liten "fördrink".
Efter 2 glas vin vad de dags att ta taxi till Verona, ja kände redan då att jag hade lyckats få det till de bra med drickat!
Jag o Sandra A kom fram till att vi skulle del en flaska vitt.
And so it was!
MIn mage var lite väll full med mat när vi begav oss hemåt! Men gott var det!
Under middagen kom jag fram till att man fullar ju högre procent det är på vinet!
Kommer känna mig mycket värd nobelpriset för detta utlägg!
 Hemma igen efter midagen satte vi oss ner för att dricka lite till innan vi skulle bege oss till stan!
Det var bara jag på förfesten som va riktigt på G och vinet gick fin fint ner!
Resten av kvällens händelser är bara acceptabla med alkohol i kroppen så det tas inte upp i nuet!

Söndagen avslutade jag med Sandra som jag inte träffat på eeeevigheter! Vi hade en del att ta igen och prata om, detta började vi med på MAX som är vårt smultronställe!
Hem till mig och tittade på The Hitcher som vi hyrt, riktigt otäck film!
Petra joinade oss efter ett tag, och då va det Lova actullay som gällde!
Mysig film gillar den skarpt!
Helgens händelser togs upp flera ggr under kvällens gång.....

Också var det måndag igen, Maria åker till GBG! Hoppas hon trivs bättre där!
Vänner är vänner oavsett avstånd som sagt!
Även fast man inte hörs vet man med sig att person finns för en!
Sara är ju ett exemplariskt exempel!
Saknar dig mycket men snaaart kommer du hem ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig också min snutta! men snart e jag hemma igen! Puss!

2007-12-10 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback