. -
Annonser från BloggPartner

All I want!

Jobb, Jobb!
Vad är det med Julen? Ska man inte sitta hemma o mysa o umgås med alla släktingar! Hade jag haft familj hade jag förberettt mig för at sen kunna ta de lugnt dessa dagar!
Men de är skoj med massa kunder, alla man träffar är på så gott humör!

Det känns ju rejält trist att de inte är någon snö, Det närmaste snö jag kommer komma detta året är nog de vita pappbitarna som yrde runt i luften efter att de blåst av en lastbil. När ja körde in i yran kände jag hur gärna jag ville ha snö!

Är helt klar med julklappshandlingen i alla fall, kanske helt fysiskt men psykiskt i alla fall :)
Själv har jag önskat mig en massa, jag vet som vanligt om en del julklappar!

Bla:
Sodastream
Bh:ar
Troser
Ludde matta från IKEA
och sen en del andra saker som ja ska få inhandla sj!

Men de är inte fel för då vet man ju att de är rätt =)

Sitter på jobbet nu har vatt uppe sen 6.20 hann med 2 maskiner tvätt innan jag åkte till Trönninge med Sanchez. Fick med mig brorsan också, han har sin sista dag i skolan! Lyxigt!
Infann mig på jobbet lite innan 10, lite sovmrogon idag! Sen dess har de bara rullat på. Dags för lite lunch och ett samtal till Sandra =)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback