. -
Annonser från BloggPartner

Angel!

Heej!
Lördag, äntligen! ska alldeles strax ner på stan och fixa de allra sista! Kommer väll vara fullt med folk på stan som springer runt i panik! Så de ska vara :)
Var på Gekås med Sandra A och hennes Baby igår! Vi hittade en massa fin fina saker, jag hittade bla en kanon snyg duk till mitt nya vardagsrumsbord! Ångrar mig som attans att jag inte köpte de höga ljusstakare som fanns i samma träslag som bordet!

Nu är det 3:de gången gillt som någon bloggar om denna underbara låt!

Kent-Colombus!

Ikväll blir de antagligen party med några av tjejerna! Kan ju bli skojsigt!

Just nu ser jag bara fjällen framför mig, den veckan ska jag ha lite som rehablitering, jaa jag ska fan in på rehab för stress! Stress, ångest och oro! Finns de inga behandlingshem för sånt!? Får ordna ett eget!!

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg!

Jag kom över en väska som var så förbannat snygg häromdagen! Köpte genast på mig 2 st en till mig o en till Gert!
Passar ju oss perfekt!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback