. -
Annonser från BloggPartner

How Will i Know

Ingen ångets längre....helgen som gav mig ångest är nu boorta! Borta med vinden!
Jag fick det ju konstaterat att jag bara ha gjort en godgärning och guldhjäratad som jag är så håller jag med! Jag har gjort en godgärning!!!
Nobody puts Baby in a corner!!!!!!!
Snart bär det va mot sälen! Kommer bli så skönt att komma bort och bara få vara! Risken finns dock att jag kommer få agera städfirma en vecka ! Men de är ja beredd att ta.
Vad gör  man inte för att få åka lite skidor ;)
För hör ju verkligen hemma på skidorna, jag trivs bättre i en pulka!!
OM den ända vägen hem till stugan är via en rödbacke så ska jag ha en pulka på ryggen i nödfall!
Fråga är ju bara hur fan ska ja kunna svänga med pulkan ???

snart helg...oooo JA! härligt ska ut o käka med sälengänget!!!
Sen antagligen utgång, STORA planer smids från min o Petras sida!!
Nu ska jag bara få Gert så hon kan hänga på en liten runda i alla fall!!

På söndag SKA jag till Liseberg, så mysigt att gå där och spela lite på lotteri och så!
På kvällen visar kanal 5 Love actully, bra fiiilm!


Kommentarer
Postat av: Partner in crime

Stora planer va det jaaaaa.=)
Glad att jag kunde stilla din hunger ikväll... I know what you need...babe!

hahaha detta skall bli storslaget!

Lovlar deij

2007-12-07 @ 00:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback