. -
Annonser från BloggPartner

If it makes you happy??

En efter en anlände dem till mig igår!
Sandra, Petra och Sara! Alla var i sin Top Notch!
Vi hällde i oss ett glas vin o sprang ner till taxin!
Lite besviken över att få sitta fram med chaffisen behövde jag ju inte vara länge! Det var en mycket trevlig man vid namn Sirhan. På hans taxilegg kunde man ana att han rymt från fängelset. Men han hade ett stort hjärta och Sara erbjöd honom på en åktur.! Hela resan slutade med att hon fick hans numer!
Till vår stora glädje insåg vi att förfesten log i samma trappa där Tutt Thomas bor! Vi hade 2 förfester i 1! PÅ förfest 1 som vi kan kalla den erbjöds de kareoke, massa sköna röster o männsikor! Vi bjöds även på Johan Glans imitationer! Mycket skoj!
En trappa ner var det barhäng som gällde, Thomas bar är nog mycket omtyckt! Petra lekte bartender och gav sig sj de starkaste drinkarna hon kom över!!
Ja jag bara säga attt de var en mycket trevlig stund! Sen skulle vi ju bara ner på stan med! Vilket jag tyckte vasynd, för under hela förfesten gick jag under smeknamnet Jenny Het. De hade tydligen kallat mig de ett tag! Innan jag fattade vad de sa så uppfattade jag ordet het som fet. Så när ja hörde killarna skrika:
-Heeeej Jenny Fet
Blev jag inte särkilt glad! Deras miner var förvånade när jag sa jaa snällt o skrika det!

tack sejjer för igår det var mycket skoj! Jag o Sandra har kommit vår högsta dröm en bit närmare!
Och jag ska nog tacka en person för det!
Det ena medför det andra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback