. -
Annonser från BloggPartner

Rappakalja

Shiiit så många ord på en gång!
Vad sa ja börja!?
Dagen har varit kanon, Jag o min andra hälft Sandra stressade ner till Väla kl halv 7 ikväll! Alltid skooj med roadtrips. I alla fall med den bruttan som kör, röker och är uppe i en het diskussion på samma gång!
Halleljuha!
Fick köpt en massa bra, julklappar till mig från mamma och sen fick ja köpt kusin Rasmus julklapp med!! As Ball var den, både jag o sandra utbrast i kör: Den ska han ha!
Efter många turer om hur vi skulle få in familjen gertssons hylla så lyckades vi! Men ja får nog säga att vi lyckades mindre bra, för jag hamnade i baksätet!!
 Inte särkilt glidit!

Julen närmar sig med stoora steg och ja gillar det! jag gillar julstress och julhandla!
Och på fredagen den 21 gälller det. Lova att ni håller tummarna för mig!
ska bli sååå spännande!
Läängtar vill att de ska vara den 21 nuu, nuuu!
Kännner mig som ett barn som vill att de ska bli jul! Jag hoppas att detta blir den bästa julklappen! Omman nu kan kalla de julklapp! haha



Dags för sängen nu! Har lovat mig sj med att bli bättre med bilder!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback