. -
Annonser från BloggPartner

Så nära får ingen gå...

Kent-Spökstad
Kent-Kräm

Behöver jag säga att jag ha lyssnat på kanon musik heeela kvällen!
O jag har haft kanon besök med för den delen!

Fredagen den 21 dec blev inte så som jag hoppats! Men de kommer ett nytt försök sägs det! Så vi håller tummarna dennna gången istället!!

Imorgon är de nyår....Tjoho! Tror och hoppas att de kommer bli trevligt! Laholm folket har en konstig konst att alltod få mig att skratta! De känns så lätta och inbjudande!
Ska ju dit med Sandra!
Behöver jag säga att hon är en av de väldigt få männsikor som jag vet är med mig överallt och alltid! Igår slog tanken mig vad som hade hänt om hon försvann från mig!
Vill aldrig tänka den tanken igen!

Har ett lyckorus inom mig ena stunden sen nästa kan jag bara falla ner och inte vilja komma ut!

Jag har extremet hööga förväntningar på 2008, det känns inte som att de kommer bli mitt kärleks år men som att de kanske bli ett år då jag upptäcker saker som jag länge har saknat!

R.I.P 2007
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback