. -
Annonser från BloggPartner

Wow

Tjo!
Julen kom och den gick! Alla klapparna är öppnade! Det var riktigt skoj o se hur nöjda alla blev för sina presenter, Kim springer runt i sin flexit keps och Tommy kommer platta håret som aldrig förr! Mamma sitter sina blåa mjuka dyner och Kurre trimmar sina näshår :) Det var lite av vad de fick av mig!

Pratade med Gert nyss, hon hade med haft en bra Jul! Hennes gulliga kille hade kommit över Dolce&Gabbana parfymen som vi båda trånar efter!
Är så glad över min att ja knappt vågar använda den, fast efter månader i mitt badrum så börjar den nu att sina!
Den har ju trotts allt utgått från sortimentet!
Tydligen så var det Anna-Bell som gällde för laholmarna ikväll!
Ska man hänka på kanske?
Känner ju mig trotts allt hängig fortfarande och jag måste ju vara i topp i morgon..Tjiipp!

Nu lyssanr vi på Kent-Colombus i Tompas nya högtalare till datan, shiiit så bra all musik är när man lyssanr såhär högt!
Fick nya skor och en ny jacka som ja kan strosa runt i när jag är i Tandådalen!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback