. -
Annonser från BloggPartner

ett nytt försök....

.......
Jaha då gör jag ett nytt försök efter många stundtals allt för irriterade minuter...
att skriva i denna blogg verkar svårt för alltid när ja ska lägga upp ett nytt inlägg försvinner de, o no way att ja pallar skriva om allt ibland hehe!
.......

kom nyss hem från jobbet, ha varit en bra dag, va på möte hos revisorn, han hade en del skoj o säga! sen bar de av i 190 till jobbet där kunderna väntade, massa trevliga kunder idag!
.......

helgen är inte riktigt bestämd, men den verkar bli trevlig! kanske kan vara denna helgen jag ha väntat på

........

Har så fruktansvärt mycket ilska o hat inom mig, är nästan rädd för mig själv, måste få ha ett utbrott snart. för detta har kokat för länge. de är liksom en massa saker som byggts på o ja pallar inte ta en massa skit längre. har äntligen insett att de inte spelar någon rolll om man är snäll o försöker vara världens bästa vän, skiiiiiiiter i de nu!
ingen uppskattning för 5 öre får man ju!
med risk för att låta som en lipas skriver ja detta, men man skapar en blogg för att få uttrycka sina känslor o åsikter o de är ingen som blir tvingad att läsa mina inlägg om de är något som stör!
men de tror ja knappast att de kan göra!
vet inte vad ja ska göra av allt hat, risken finns ju att fel person få ta skiten jag vill slänga ur mig!
någon som har ett tips på hur man avreagerar sig!?

.......

o snälla svenska folket, SLÄNG INTE GLAS PÅ VÄGAR EL TROTTOARER!
man kan ju inte ut o gå med sin hung någonstans! varje morgon när man är ute o går är de glas överallt så man får bära stackars hunden, samma sak på kvällspromenaden när man går ett annat håll, även då får man bära stackars hunden som helst bara vill gå! Tror inte nu förstår vad de kostar att gå till vetrinären!???
SKÄRPNING!



ska inte slösa mer tid nu, ska slösa den på att planera min helg ;)

väntar o väntar på att niu ska höra av er, palla inte vänta mer...vill ju bara veta NUUUUU

Kommentarer
Postat av: Sandra

hallå?!?!? var är informationen om våran tripp till fjällen????

2007-02-09 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback