. -
Annonser från BloggPartner

days of my life

hehe såg att de va en del trevliga människor som läst som blogg, skoj att man blir hittad i denna värld!

har shoppat till vår nya skyltning efter julen idag, skönt att få lite förändring på jobbet, man blir ju lite trött de mesta bara efter några dagar! men nu är de fint o fräscht igen =) bra team vi är ja o sandra! *min kära kollega*

nu är de snart helg igen, kan ju bli spännande. antagligen utgång.....trist i detta vädret dock...

snart fyller man 21,,,hmm va ska man säga! hehe är ju inte dirket glad över att bli äldre men men!
de är liksom en speciell tid för mig, just januari månad! eftersom ja o min närmsta vän någonsin fyller år bara med 7 dagars mellanrum. när vi va små så tyckte vi de va väldigt skoj o vi hade alltid kalas ihop! hehe....numera är man ju oftast på olika håll men man tänker ju alltid på henne. kommer aldrig glömma hennes födelsedag, inte henne heller för den delen! <3

så imorgon blir de födelsedags shopping med mutti!
har fixat vår annons idag efter jobbet, har ju en vän till sandra som hjälper oss med det! vi är mykke tacksamma för det jobb de gör! kanon killar!
alltid skoj att se när man kommer ut med ny annons.

idag köpte vi även någon ny pincette med lampa så man ser alla små hår, super smidigt! alla tjejer borde ha en sådan i sin necessär!

sitter här o tar emot massa bra musik, skoj att ha i helgen juuuue!

tror ja har kommit på vad min lilla puppy ska heta! Tuss, (jill ta åt dig äran) gulligt namn!

tjippptjopp Jenny

Kommentarer
Postat av: Jill

Fy va fint du har skrivit! Blir så glad! Ja, det var tider det! När vi till och med gjorde inbjudningskort till våra kalas. Var alltid lika svårt o pussla ihop vilka som skulle få komma. Haha, o mamma o Christel var så engagerade. Tänk på julafton då! När vi ringde varandra för att kolla vad den ande hade fått! Söta minnen!
Nu sitter jag i gbg. Helen, min kusin har varit här med Sara en kompis, så har vi kollat på Mio min Mio på dvd. Haha!
Ha det underbart!
Puss

Jill

Postat av: jenny

heeej, tack jill! man skaffa ju en blogg för att skriva av sig..men de va ju tider vi hade hehe!!
din blogg va ju super nice att checka in! du far o flyger du..=) *världsvan*
ja kommer upp till gbg så fort ja kan...i början på februrari?
natti natt Puss Jenny

2007-01-13 @ 00:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback