. -
Annonser från BloggPartner

hallelulija moment

den lediga veckan har gått fort o helgen ännu fortare! men de e väll så när man blir äldre, de dröjer väll bara 2 min tills man e 30 år o ska ha vila o hela paketet!

helgen spenerade jag i ängelholm, med mina ex.classmates. ja va först mycket tveksam om ja skulle följa med! min spontana sida tog över och ja hängde på, vilket va tur. för ja hade riktigt skoj med de vad ska man säga, galna vännerna!
saknade dock en utav dem mykke, men ja hoppas att hennes frånvaro kan förklaras på ett bra sätt!
alla ni som känner mig o vet hur ja blir efter en flaska vin o några 25krs drinkar senare...(ja drinkarna kostade bara 25 kr) 
stötte på en gemensam bekant, som ja hängde med i baren. jag vet inte riktigt hur ja ska tolka hans beetende. han gav mig sitt numer, för att ja ska höra av mig när ja pratat med hans o min kvinnliga bekant! hmmm han kan väll ringa henne sj eller? hehe!!

kom på en sak idag, man går o längtar efter den där kärleken o närheten för att bli lyckligare. men tänk om man hittar den där perfekta kärleken som man vill spendera sitt liv med o han inte älskar dig tillbaka. då sitter man dör ännu mer olycklig än va man va innan! så vilket är bäst!?
nu är ja sådär jobbigt megativ igen! men man måste ju tänka tanken!

skulle vilja ge er ett årsavslut o resumé från 2006, men ja e helt enkelt för lat för att skriva allt som hänt! för mykke skojjigt ha de varit., uppblandat med tråkigheter! som ja hoppas löser sig!

men mitt år började bra en super kväll på bahnhof! tack tjejer de behövde jag!

-
jenny


Kommentarer
Postat av: från din sara

Hej min älskling. Så kul att du börjat skriva blogg... I like it!
Saknar dig otroligt mkt nu, har det så jäkla tufft i skolan.. nu har jag varit i skolan från 08 på morgonen till 24 på natten varje dag i två veckor. Jag e helt färdig och längtar hem till dig! Men du kan väl kolla om du kan komma upp i vår någon helg eller något? Skulle vara kul om du fick träffa alla! Pusss! Älskar dig!

2007-01-08 @ 23:56:12
Postat av: Emma

Hej Jenny!
Du har också startat en blogg ser jag. :)
Jag är en "gammal" kund till dig från när du jobbade på Hårteamet. Gratulerar till egna salongen! Men det är synd att du slutade på hårteamet, du gjorde mitt hår väldigt bra tycker jag. :)

Postat av: Jill

Hej Jenny!
Snart fyller du år! Vad ska du göra då?
Du är välkommen till Göteborg, till Änggården när du vill! Lägenheten är hur mysig som helst!
Fin blogg du har förresten. Puss på dig! Ha det underbart!

Jill

2007-01-12 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback