. -
Annonser från BloggPartner

lödag morgon!

go morron go morron!

sitter o lyssnar på några låtar som ja fick tips av en om, mest kända från OC, riktigt hjärtskärande!

snart får man frukosten serverad, kan de bli bättre hehe, kanon gott! LyxLyx
sen är de stan som gäller, ja o muttie ska hitta fina presenter jue! va ska man önska sig?? dålig fantasi..svårt när man inte får önska sig pengar. Men hon tycker ja bara spenderar de på skit! Sant eller Falskt??

hade en sån underbar dröm, blev ledsen över att bli väckt av ett sms från Jamba jäkla skit ringsignaler. vet inte hur man blir av med de heller!

är sanchez den underbaraste hunden eller.? han ligger jämte en hela natten o myser..han ger så mycket kärlek <3 han kommer bli en kanon pappa.

haha ja måste bara berätta om en sån rolig kund ja hade, hon kom in o va så förtvivlad över att hon tappat sina nycklar. o de kan man förstå! hon berättade om hela hennes städ runda överallt i lägenheten, ja hängde givetvis inte med! ( ha ju aldrig varit i hennes lägenhet) när ja satt där o klippte o vi hade på P3 i bakgrunden, så spelades någon låt från the game. då ser damen, - de är så skoj o lyssna på sånhär rapp! o jag tänkte bara hon inte förstår vad de sjunger.
senare i klippningen skulle hon berätta om sina katter hon tagit hand om!
de hette Hoppetossa o Tiger vilka gulliga namn!
när vi sa hej då o trevlig helg, sa hon att hon kunde ringa tillbaka o berätta om hon hittat sina nycklar.....
efter 20 min ringder den söta damen, tyvärr fick inte ja höra historian om hur hon hittat nycklarna efter letande i kattsand o i någon röd morgonrock, men sandra återberättade lika bra som orginalet!.....


o för sara gick tentan bra=) super nice, nu kan man släppa de!! Dig kan man lite på Sara!


ha en bra dag¨
Jenny




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej igen! Ja, det är bara bra med mig. Lite typiskt studentpank efter jul o nyår bara..! Typiskt när shoppingcellerna skriker i kroppen! ;-P Men men.. Går det bra med salongen? Jag får kanske boka in en tid framåt våren.. :-) Inte visste jag att det strulade på ditt gamla jobb? Tråkigt att höra. Varit på nua nattklubben? Hört att det ska vara bra, har dock inte själv pallrat mig dit ännu... Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback