. -
Annonser från BloggPartner

myspys

ännu en helg är avverkad....rätt lik många andra, några små detaljer bara!

kvällen började med att viki kom till mig, hon målade mina naglar super fint! är nöjd! sedan fick vi vår sushi abstinent, så de va ju inte så mykke mer att göra än att dra o köpa lite! på ca 5 röda minuter hade vi proppat i oss den underbara maten! strax efter ringer sandra. de e ny dags för att åka till emma, där festen ska hållas!
vi möttes upp av en emma som satt ensam i soffan med ölen i högsta hugg!
ja började lite försiktigt med mitt 1:a glas vin, 2:a va med rätt så svårdrucket....men sen gick med fart....glas efter glas....de kom lite mer folk! o som vanligt är de samma samtalsämne, Sex. fattar inte va de  e som lockar in alla på detta område. måste ha någon koppling med alkohol!¨
fick höra ett antal ggr under kvällens gång at ja e lik cascada!!??? stämmer detta? de ja vill minnas av denna sångerska är ju inget vackert! men men de e hon tydligen! så tackar......
unt halv 12 va de dags för stan...men någonstans på vägen gjorde ja en avstickare o gick hem....mmm stekte mina ägg drack vatten o lyssnade på den underbara musik som strömmade ur datan!
hinner inte vara hemma särkilt länge förrän mobilen ringer...de står att sandra ringer men de va de inte! haha killen ville kolla film, vad trodde han på allvar? att ja skulle gå på de! men men manvet ju aldrig! så vi lägger på utan någon bestämelse. senare ringer de igen, sandra o hennes vän står utanför o vill komma in!
ja lovar de tog inte mer än 2 sek för dem att klä av sig o ta all plats i min varma o goa säng! men ja fick ta de o lägga mig på den lilla kvarlämnade platsen!
därefter tvingar ja dem att kolla på mitt paris o Nicole album. de va inte så impade som ja e!
natten gick sakta, med livet som instas. inte visste ja att ja hade en cirkus artist brevid mig! haha man fick ta en del smällar så ja la mig i sänge i stället! där sov ja några timmar innnan ja blev eftrefrågad o ombädd att komma tillbaka med täcket! vilket ja självklart hade snott med mig! de e ju mitt täcke mohaha!

på morgonen fixar ja frukost till mina sleepovers! satt som ett skått i råttan!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jill

Grattis ännu en gång! Var det en bra födelsedag?
Jenny... du måste hjälpa mig. Det är om Jimmy... Kan du gå in på min blogg o läsa. Vet inte vad jag ska göra..?

Tackis!
Puss på dig 21-åringen

Postat av: Maria

Grattis! Hoppas du haft en bra födelsedag!

2007-01-17 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback