. -
Annonser från BloggPartner

saturdaynight fever!!!

vaknad 07.42 pigg som en lärka o hade ett olöst sms från någon fyllekåt person hehe....alltid lika skoj o se formuleringen!
 Låg kvar i sängen o tittade på alla barnprogram, sanchez låg o snyttade nere vid mina fötter.
Tittade ut genom persiennen o såg att de va ett underbart väder så satte på kläderna o gick ut med sanchez, vi gick runt hela stan o kom hem 1 timme senare. blev förvånad över all bra musik ja hade i min Ipod! mmm mee like!
En bra start på dagen....

har ju som sagt några presentkort att spendera så begav mig ner på stan, hittade ett par nice solbrillor, svart som ja vill ha dem, o de hade 300 kr rabatt idag med! så ja slog till fick till o med 300 kr över på presentkortet, kanske hittar ett par till sen i sommar, de skulle tydligen få in Chanel!
kom in på H&M, hittade en söt munkjacka o lite annat! en supersöt pyjamas från hello kitty! så där gick hela presentkortet ja fick av mina småbröder! tacktack!
sen gick ja mot GinaTricot mitt smultronställe, hittar alltid något där, idag blev 2 riktiga fynd, 49kr styck! inget speciellt men sånna bra att ha saker i gardroben!

är hemma hos min kära muttie nu, hon tvättar o fixar åt mig! snäll hon är! ska lägga upp lite saker på blocket nu! snabba pengar!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback