. -
Annonser från BloggPartner

ung o dum

äntligen hemma från en låååång dag på jobbet....fullt hela dagen, när ja stod där o schamponerad sista kunden, slog tanken mig...här står jag o schamponera i MIN EGNA salong, liksom min egna...o sandra med förstås hehe...vår egna salong o vi är omtyckte har bra ryckte..många som kommer tillbaka. o de värmer i hjärtat! gick in på eniro o checkade lite, hittade 3 grymma omdömen om oss....man bugar o tackar!

planerna bara fylls på....helg efter helg....en kort weekend väntar mig o sandra väntar nästa helg! vi ska till fjällen o slappa i en stuga full med sugna party killar! kommer bli kanon skoj!
helgen efter de väntar sara på mig uppe i umeå!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback