. -
Annonser från BloggPartner

SATC

Vilken underbar söndag!
SATC all daaaay!
ensam i sängen, bara jag o fjärrkontrollen!

Petra vet precis hur man ska göra min dag!
Åkte ut till hennes lilla mysiga hus för att hämta upp henne o påbörja en lördag på stan!
Medans Petra duschade åt ja min medköpta kyckling sallad!
Jag o Andreas började räkna på vad man får i månadslön i 40 år om man vinner 43 miljoner!
90000kr snackar vi om!

När vi var klara för att åka hem till mig, åkte ja därifrån med dyrbar last!
Petra och en Chanel Chance flaska!
Ja bara älskar den parfymen!
O Petra vet hur mycket!
Så när jag tog med mig en halv tom flaska hem, öppnade Petra sin nya!
Inte helt fel!
Tackar dig med hela mitt hjärta porriga Petra

Varför har Ming stängt nu!
jag ha haft sushi begär i ca 24 tim nu!


Kommentarer
Postat av: Porriga petra

Det var så lite så, vi måste ju lukta lika, så alla kan tänka....aha nu kommer juckande jenny å porriga petra...=) va jag inte grym i s60 idag...hehe sån ska jag ha!
PÖSSSSSS

2007-07-09 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback