. -
Annonser från BloggPartner

Thats what friends are for

vänskapsbanden som tjejerna i SATC har är något jag verkligen avundas! 4 helt olika typer som finns där i alla lägen o är helt o hållet ärliga varandra! accepterar varandra precis som de är o vad de än väljer att göra i sina liv så stöttar de varandra!
bra skit!

denna dagen har vatt den bästa¨på länge! va en runda på stantons med Martina! mycket hanns med att diskuteras under våran pizza! för att visa min tacksamhet för hennes jobb att få mig ur sängen i dag, bjöd jag henne på middagen!
ja o sara säger, de satt som ettt skott i råttan!

jag ha en egenskap som jag alltid önskat mig! o de är att kunna hantera situationer som har med känslor att göra! båga visa va ja vill o vad jag känner! mest av allt skulle jag vilja kunna visa en vän som har de svårt att ja verkligen finns där om hon vil gråta ut! men när jag hamnar i en sån situation blir ja obekväm. ja kan liksom inte krama henne o säga de rätta orden! känns som om ja bara gör saken värre!
visst jag e en bra lyssnare o kan ge tips o förslag! men när de kommer till känslosamma saker blir ja genast instängd o kan liksom inte hantera de!


nu ska ja tillbaka till SATC o lära mig mer om hur riktig vänskap funkar!

adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback