. -
Annonser från BloggPartner

To much love can kill You

onsdags kväll, den bästa TV-kvällen tycker min kära kompanjon! TV har typ glömt hur en sån ser ut!

Imorse åkte Saras ena halva hem, Annika satte sig på bussen 8.20, efter många om och men! En del oroande minuter för stackars Sara gick de med!
Annika anlände till halmstad i kort krit vitt hår o avreser i lååångt brunt hår!
Much better!
jag älskar att se folk nööjd o belåtna!
Vi hade en trevlig liten avskeds fest för henne!
Jag Sara o Annika åt italiensk glass, va o  köpte färd mat åt Ankan och chillade heeela kvällen!
Ett utav problemen va hur vi alla 3 skulle sova i min lillla lägenhet. Men ingen utav oss är särkilt känsliga! Så de va 08 som fick den "sämre" sovplatsen...Soffan!  Dit fick hon krypa efter en lååång godnatt kram av Sara!
Vi alla somnade gott till American Idol, mycket väl överns om att en utav tjejerna skulle komma längre i ett par kortare shorts! ;)
Less is more!

runt 7 tiden på morgonen känner jag hur smidiga sara klampar över mig o väcker Ankan! De e dags att resa o jobbet ropar på sara!
hörde också hur någon snöt sig i min sista bit toapapper!

vem anger sig skyldig??

ett litet minne från midsommar!

image30

sara slickar fast en gnuggis!

kan då även säga att halv gruppen hade svenskaflaggan gnuggisar lite här o var när festen började närma sitt slut!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback