. -
Annonser från BloggPartner

fest på peppes bodega

shaaa

vart ska ja börja?
med midsommar kanske!?

vi hade dukat upp, byggt upp ett partytält,(tack vare annika vars pappa är ingenjör) det var mycket trix innan festen som skulle ordnas! nu i efterhand kan man bara skratta åt de! men när vi satt där i oskarström o väntade på SS o döden o sandra A upptäckte att vi glömt extra stolarna i getinge så va vi inte så glada!
med plattan i mattan begav vi osss vidare mot trönninge! där alllt skulle hända!
efter många olika åsikter om var vilket bord skulle stå, fick vi ihop ett mysigt litet crib!
med serpentinerna i taket såg de lite hajkontajkon ut!
julgrans slingan gjorde inte saken bättre haha!
men va gör man inte för att få lite mysstämning på de hela!
efter en lång torsdag begav jag mig hemåt för att få den skönhetssömn man behöver innan ett midsommars firade!

vakande på fredagen o va pigg som en lärka! klippte hung, som va väldigt tjock hårig!
packade party väskan med några klädsel alternativ inför kvällen och körde söder ut!
för att hälsa på sandra at work, vilket även hennes kära fader gjorde!
-
jaaha då jenny hur kommer halsen se ut efter ikväll?
-de beror på locktången
-jahaa babyliss hotlips??
En gång för alla de är inget sugmärke, utan ett BRÄNNMÄRKE haha

först att anlända till midsommar pattajet va martin! morsan fick underhålla honom på trappan medans vi hysteriska chicks skulle snygga till oss!
På min o sandras plats vid bordet log ett litet paket! från sara o annika! så himla gulligt!
fick 2 ljus o ett snapsglas!
=)
Haha från min sida o lite onyktra syn hade ja en trevlig midsommar!
hoppas ni med hade de våra kära gäster!

På lördagen va alla uppe o hoppade runt 8 för att städa! som hade varit polare med toan till ca 3 på natten va inte lika pigg! hela dagen gick ut på att göra så lite som möjligt! Medans sara,annika o emelie sov log ja i poolen med bröderna mina o njöt!
va tvungen att kyla ner mig!

På kvällen blev den inmpulsgrej att sticka till PEPPES, fick ställa in förfesten hos mig! (förlåt killar) o säätta oss i racer xhibit!
de va ett  glatt o packat gäng som mötte oss i mellbystrand!
Väl inne på peppes lät vi rosén flöda! Sara o annika fick stå för vätske intaget! jag o sandra va ju chaffisar! men vi hade lika skoj ändååååå!
I V.I.P vore de synd o påst att drickan njyttades väl! alla svettiga/dränkta hunkar flockades kring borden för att få lite ass shake från någon mindre nykter söt liten tjej!
de va en lyckad kväll med många kodak moments!
Granska dem på havemercyonme.blogg.se

idag blev de bara sushi o film! bäst så!
o imorgon e jag LEDIG!

min kära vän, jag e så glad att vi kommit en bit på vägen så vi båda kan somna med lite lättare axlar på kvällarna!
vet att allt kommer bli kanon!
o du vet att du ALLTID kan ringa oavsett tid o plats!

Rajtan tjatan på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback