. -
Annonser från BloggPartner

Holiday

Hola!

lördagen är snart över, eller den är ju över redan! kl ha slagit 12!
kvällen har ja spenderat med Nina på cafés uteservering! mycket mysigt! blev en del vin som slank ner! i ninas fall öl! haha
Träffade Albin, en mycket trevlig kille!  Han liksom lyser snällhet! Kul attt känna en sn person!
Sandra A spenderar sin lördag i fbg, hade ja kunnat hade ja åkt dit nu! såå trist att sitta hemma jue, speciellt efter lite vin o man kommit i rätt stämning!
Men tror säkert hon kan roa sig :)

Love is wicked

för inte så längesedan frågade en vän till mig om ja visste vilka som va mina riktiga vänner! då svarade jag att jag hade koll på läget o att ja aldrig skulle svika henne!
Har ja gjort de nu?
Mamma har tvingat mig att boka en tid hos läkaren nu för mina smärtor mellan brösten! Jag lovar att jag ha värst doktorsskräck i sverige! kommer aldrig gå dit ensam!
just nu ä de så mycket att tänka på! vart ska ja bo efter oktober när mitt lägenhetskontrakr går ut? jag kommer antagligen få flytta hem igen, kanske blir nice! långt att köra från trönninge till getinge varje dag bara!
Ni har väll inte missat våra nya öppettider i sommar??
Tis-Fre 10-18
Måndagar stängt!

en av de låtarna som går mest på min ipod just nu är
akon-blame it on me
och även
topmodelz-ezperansa
......
Jojo-Anything

b.la
precis som om ni bryr er!!!

Sooov så jäkla gott

I´m going back to the stars


Kommentarer
Postat av: sandra

ja kan följa med dig till doktorn!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback