. -
Annonser från BloggPartner

Pinnniigt


Jaaa som vanligt lyckas ja då alltid med något!!
Vaknade som vanligt när kl ringde varken mer eller mindre trött än vanligt! tog på mig träningskläderna för att bege mig till gymmet!
Lalala...
kommer fram och loggar in, byter skor o fyller på min flaska hälsar godmorgon på gubbgänget som alltid sitter på sina cyklar när ja kommer,
ställer mig på gå bandet!
O upptäcker MITT LINNE E UToIN!
Tar snabbt på mig min hoddy igen! upptäcker ganska snart att detta blir 10 gggr varmare!
Shiiiit!!
men ja går på snabbare än vanligt för ja tänkte nu när ja e såhär varm är de lika bra att köra på hårdare!
Till min glädje ser ja att en av gubbarna framför mig oxå har sin tröja ut och in!
Kul att vara lika duktig att klä på sig som en 80 årig gubbe!

dags för duschen
shiiiiiit va varm ja e!
o jag som ändå varvat ner o ätit frukost!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjäna.... helgen var som du sa kanon!! Så bra att vi tog vårt förnuft till fånga å började ses igen...=) pöss

2007-06-05 @ 16:25:36
Postat av: Liza

Hahaa! Fan va ball! Jag har också varit med om det! :D fast jag svettades för mkt o sparng in på toaletten illa kvickt! ^^ Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback