. -
Annonser från BloggPartner

Söndag!

Tjoo!
söndagen är här, slappedagens dag!
underbart, detta e första söndagen på länge som ja inte ha något inbokat! ska bara sitta i min lägenhet o glo. inte röra mig ur fläcken! jo ja ska ta mig ut på en promenad! men annars är de inget som händer!
spontanitet är de som gör att man ha roligast!
Jag o sandra A har konsten att roa oss!
på fredags schemat va de inbokat film o slappekläder, efter 1:a filmen bokade vi om till utgång så snabbt på med partykläder o ner till trotobar där vi började dricka!
hade en väldigt fin utsikt framför o bakom mig!
begav oss till B&B där våra vänner va! mötte grabbarna grus som hade hittat sina byten! vissa snyggare än andra!
kul att se hur marknaden funkar på dansgolvet=)
när vi kom hem runt 3, fick jag ett annat ryck. jag ställde mig o diskade upp min kära diskhög! sen kunde ja somna något lättad!
vaknad upp med en gladkänsla i magen! Vi gjorde oss iordning för stan o laddade plånböckerna! Ja o Sandra A skulle ju ner på stan o förbereda midsommar!
den kvällen kommer bli galet trevligt!

lördags kvällen va väll ingen höjdare!

hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Sandra A

midsommar kommer bli bäst!!!! bara vädret tillåter!!!

2007-06-17 @ 13:45:40
Postat av: Jenny F

vädergudarna är med oss! i feel it in my fingers! Du heter numer Sandra A! du har insett de märker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback