. -
Annonser från BloggPartner

Finally

finally..
söndagkväll...and guess whaat...? singelångesten är på topp! vad är de me söndagar o singlar..
att gå in på willys är ju lika plågsamt som att skjuta sig! överallt ser man dess underbart söt männsikor som är lyckliga ihop!  plockade snabbt ihop de ja skulle ha o drog! borde lära mig av mina misstag, att gå på bio och handla på söndagar gör man bara INTE!

Helgen ha gått lika snabbt som en one minute man! snabbt alltså!
Fredags morgonen började kanon med en glad sandra som sa att denna dagen kommer bli
bra!
kvällen närmade sig med storm steg, o givetvis va de partaj inbokat på schemat! vid 8 korkade vi upp, ja skulle för första gången på väldigt länge dricka spriiit, o ni som känner mig knows what thats means! PARTY!
Viki, söta tjejen gjorde oss sällskap en liten stund sen ropade sängen på henne!
Kvällen fortlöpte, hmm kommer bara ihåg med stora drag! HAHA o kvällens va ju helt klart stolsbracket! Ja satt där i lugnans ro på "efterfesten"  då ja plötsligt hörde ett brack o i ögonvrån någon som föll! o där på golvet satt personen med en söndrig stol under sig! shiit va ja skrattade, kan även säga med handen på hjärtat att ja inte hade gjort de om de va ja som hade brackat ihop med stolen!
kan även säga att ja numera har en ny innebörd av klubben Mensa! haha
Lyckad kväll! Ha ju kalrt några mer smarriga detaljer, men med tanke på min tystnadsplikt såå Nä!

Lördagen skulle vara en luuugn dag, o tacka gud för de! mitt huvud kändes som en medicinboll, tung o stor!
Fick iordning vår hemsida! =) Salonghair.com  kändes gött, ha inte uppdaterat den på länge!
Drog hem till viki på kvällen, mötte upp sandra. sen drog vi o köpte Sushi! (jaaa jag e beroende) hyrde saw 3..o lite godis på de! filmen va de äckligate på länge, maten va nära upp!
Sov såå gott jämnte min viki! Johannes e ju i väg i stockholm! de paret är beundrans värda! Sån respekt o trohet de ha till varandra! Me like!
 
Idag söndag, ha de inte hänt mycket, städat lägenheten o tvättat bilen! de va lite jobbigt! e ju inte van vid de dirket! för att tvätta bilen brukar mina bröder göra åt mig för en liten slant!

Få nog ta o sova lite nu! eller borde göra i alla fall!
Natti mina söta bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: sandra

heey har inga pengar på min mobil därför ja inte messat! allt väl? tänkte kolla va du ska göra i helgen? pratade med maria om att kanske gå ut?Om du vill? och har du inget för dig veckan får du gärna kolla huset? Kram

Postat av: Maria

Du, bara så du vet så är det jag som kammar hem bucklan och det dåliga ryktet i sommartävlingen om jag så ska behöva fyllespy och ramla i mitt kiss varje helg för att få ihop mina poäng! Tycker by the way Sandras förslag ovan låter toppen, reunion snart? Pyssss

2007-03-20 @ 01:33:30
URL: http://jesusismyhomeboy.blogg.se
Postat av: Libba

Fortfarande inte nämnd vid namn! Dålig stil!

2007-03-21 @ 07:02:40
Postat av: Jenny

Men ja kan inte nämna ditt namn om ja inte ha något att relatera till Jimmy!

2007-03-21 @ 08:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback