. -
Annonser från BloggPartner

frukansvärt

är fruktansvärt trött,ledsen,besviken....etc etc är en riktigt lipas! mår skit, vill försvinna..
inget kan göra mig glad!
smärta..
ångest..
osäker..


vem ska man vända sig till? vem kan förstå mig?
du kan, ja vet att du kan,,men de går inte!

ångrar mig!

ingen ork till något, är på väg tillbaka! tillbaka tilll de instängda ja!
fattar inte varför ja slriver detta här! vill ju inte att någon ska veta egetligen
vill kunna berätta öppet hur ja känner vad som finns inom mig!
men de kommer inte! ja stänger mig!
saknar något!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du prata någon gång så bara hör av dej! kram

2007-03-08 @ 22:39:23
Postat av: Anonym

/petra

2007-03-08 @ 22:39:40
Postat av: Maria

Jag finns också här. Vet att du inte är jätteförtjust i mig för tillfället men finns det något jag kan göra så säg till, vill inte att du ska må dåligt..

Postat av: sara forever sugen

jenny...stumpan! jag är snart hemma hos dig igen..

2007-03-10 @ 00:04:07
URL: http://rapportnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback