. -
Annonser från BloggPartner

Måndag


god kväll!
hoppas alla mina blogg läsare haft en bra dag, i detta underbara väder!
bestämde min semester idag, kommer bli v 29,30 o kanske 31 beror på hur mycket kunder de e som bokar o så. Härligt, viki min söta tjej ska med försöka ta de veckorna! känns ju toppen...längtar såå till sommaren, stranden o ja går bäst ihop alltså! fast helst vill ja ligga på en öde ö, o på kvällarna vill man vara bland vimmel!
men ingen sommar någonsin kommer klå sommaren -06 shiiit säger ja bara! de va såå otroligt mycket som hände...
vänner kom, vänner gick o massa annat shit! (haha vilket rim)
 den kommer alltid att finnas med mig!  vissa minnen bleknar men vissa finns alltid kvar! kommer nog aldrig få uppleva såå mycket skoj o mindre än ett halvår!
o när ja får mina värsta singeldeprissoner ska ja tänka på summer of-06...för då va de singel som gällde..tro mig!
ja vann ju till o med tävlingen! ja gjorde minst men vann ändå! tjoho..komner inte ihåg vad min pris blev!?
inte ett dåligt rykte i alla fall:)
bara en fruktanvsärd panikkänsla på daniels båt..känslan va en blandning mellan näradödenupplevelse när ja hängde med ett super tungt ankare över akten och pinsamt ögonblick när ja lutar mig över kanten med rumpan i vädret o hotar med att hoppa i vattnet om en annan person kliver på båten..vilekt han gjorde..så ja tvingade daniel att köra till kanten..ja flydde iväg på morgonkvisten

har en kelsjuk hund här nu!!!
so long!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vinsten var evig ära och prestige! Favorit i repris i sommar?

Postat av: Jenny

de blir en sommar-06 2,ännu roligare o ännu galnare!

2007-03-12 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback