. -
Annonser från BloggPartner

Nuts

I´m going nuts!

ikväll är de lite värre än andra kvällar, kan beror på just dena veckan!

I morgon beger vi oss, Jag o Viki. Kommer nog bli kanon skoj! Mest glad är ja för att ja äntligen fått gjort läppen efter ett anta för många månader. Nu har man antagligen lurat in morsan i de med! Snyggt hehe!
Mamma dumpade av pannkakor med, snällt så nu har man blivit mätt! Har blivit lite för lite mat på sistone, är verkligen kass på att laga mat!
Matlagningskurs någon?

Sitter i sängen nu ska läsa min Glamour som damp ner i brevlådan i dag! JA verkligen älskar att bara sitta här i min säng med enormt sköna mjukiskläder o njuta av att vara ensam! Fast ändå vill jag ha någon nära mig!?
Hur ska ja ha de????

Kommer lägga upp lite bilder snart!

Är du en riktig vän?


Kommentarer
Postat av: sandra

jenny, jag har inga pengar på min mobil.. Du kan väl ringa mig om du har tid i dagarna? Kram sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback