. -
Annonser från BloggPartner

Pretty on the inside


tisdag kväll..o då är de desprete house wifes
kan de bli bättre...eeeeh nää! viki kommer över o joina mig hihi

alltså ja e helt paff, folk runt omkring mig bara träffar,dejtar o allt annat hur lät som helst, vart hittar man dessa möjliga offer??
can anyone tell?
men snart är de sommar då kanske man ska vara singel?

OO är de någon annan än ja som bara ÄLSKAR Andreas Johnson, ska han spela någonstans, kan ja lova att ja kommer vara där! lääängst fram! Han e ju lätt den läckraste LäckerMackan!

Är de stor skillnad på att vara förälskad och på att vara kär?
tror inte ja ha förstått skillnaden!

Nu ska Jenny Sushi Fransson och Viki Sushi Kolevska äta SUSHIIIIII
Me Love♥

Ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jenny!Jag skrev här på bloggen för ett tag sen att du gärna fick komma å kolla huset, Men maria nämde att du intye hört något så jag antar att det inte kom med=))Jag har iaf inte glömt det!=) Jag har desvärre inte kvar ditt nummer har bytat mobil och alla nr låg på den gamla!=( Tänkte att du, Maria & viki kankse kunde komma hit någon dag och kolla huset om ni vill? hade varit kul, kan vi käka lite och dricka lite vin? Har du kvar mitt nummer?Du kan väl messa ditt isåfall?Hoppas allt är bra med dig! Kramar sandra

2007-03-18 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback