. -
Annonser från BloggPartner

saturday night fever


bra start på en underbara lördag, vaknade med en outhärdlig huvudvärk! Självförvållat hehe! Va på Partaj i Sletinge,Sketinge el Getinge, de ha en del smeknamn på denna lilla by! Där vår super trendiga,mysiga o service inriktiade salong!

festen började tidigt för killarna, så när ja o sandra anlände va de redan berusade upp över öronen! trevligt! o som vanligt hann vi ta upp min skidåkning i Sälen o min väldigt korta fylla i Hålehall. men de askoj att man är minnesvärd i alla fall! för de kommer nog aldrig glömma dessa saker!
Hade med mig min nästan uppdruckna bag in box på 3 liter! de va någon som glatt fyllde på mitt glas innan de riktigt va slut! timmarna gick o min fylla byggdes på....framot små timmarna va de gruppdans ¨på festarrangörens lilla (tro mig när ja säger lilla) vardagsrums golv! Ur högtalarna strömmar klassikern holymen! haha minnen de där!
När kl slår3 tror ja den va! så drar vi os mot sandra för att lägga oss trötta va vi! trodde ja lyckdes lura de andra när ja säger att vi ska bara hem o liten efterfest! så vi pinnar på hemmåt! efter 2 min ringer de på dörren o några få personer från festen kommer in ramlandes!
de är nu världen kortaste efterfesten kommer att ske, efter 10 sek har en somnat o efter 2 min går de andra!
kvar lämnas den däckade personen i soffan, ja o sandra(snälla som få) frågar om han vill sova i sängen med oss! Men han bara hummar o somnar om på sina jacka i soffan! Sköönt

sen vaknar man med denna huvudvärk, de måste varit årets!
har sovit nästan hela dagen nu, underbart efter en katastrofal vecka! massa nya saker i mitt liv kan ja ju säga, o massa saker ja måste ta upp o ordna till rätt....suck

ikväll vet man inte var man träffar mig mohaha

ja vill bli 2 år igen! eller nää jaa vill vara i mammas mage o inte settt världen ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback