. -
Annonser från BloggPartner

Sommar o sol...

Sommar, äntligen! Hopppas detta håller i sig nu i ett par dagar i alla fall!! Ska plocka fram utemöblerna på jobbet nu i dagarna har vi tänkt! Så vi med kan lappa lite sol!

Helgen har bara svissat förbi!
fredagn började bra, åkte till jobbet runt 9 för att ta en kund som jätte gärna ville komma! Så ja ställde upp o tog henne innan ja skulle bege mig till Oslo!
På min hemfärd får ja ett sms från Sanna där hon skriver att de snöar o blåser i Norge! O där satt ja i bilen på väg redan i sommarjacka med tanke på vilket väder vi hade här hemma! Så de va ju bara att åka hemom och byta till vinterjacka, fruktansvärt varmt blev de när ja gick där me packning o allt till bussen!

Ja skulle nu åka bus för första gången på ca 3 år! O skulle sitta där i ca 5 timmar med, hehe kändes mindre skoj! Som tur va åkte ja o Viki ihop så man hade någon att prata med! Vi lyckas ju allltid roa oss på ett eller annat sätt! Vår matsäck bestod av Baugette,Tonfisk sallad o några bananer o risifrutti! Men de va ju ett problem som vi inte tänkt på! Vi hade ju inga bestick, o man kan ju inte äta med händerna på bussen!! Så Viki fick snällt äta sin sallad med händerna, medans risifruttina blev liggandes!
Tiden gick o vi närmade oss Oslo, efter 4 timmar va vi bra kissnödiga o hade små ont i våra rumpor!
Men de va bara att knipa, för snart va vi framme! landskapet va fint, mycket höjdskillnader!

Väl framme på plattan mötte vår Sanna upp oss. o med all tung packning begav vi oss mot tunnelbanan, vad vi inte visste då va vilken fruktansvärd resa som väntade oss! (o ja skulle inte länga till gilla de stora höjdskillnaderna)
Efter ett litet tag på T-banan hoppade vi av för att handla lite mys till kväll o Sanna skulle vart hon jobbade!
När vi var klara skulle vi gå hemåt, kom ihåg att vi nu har 2 stora resväskor, 2 handväskor, 2 påsar och en fryspåse! All denna packning skulle upp för en enorm backe.
Jag såg bara en lösning på de hela, att sätta min väska som ryggsäck på ryggen o sen bära de andra i nävarna!
alla fullkomligt viker sig av skratt i backen, för där går jag med största väskan på ryggen o ser allmänt retarded ut!! O kom nu ihåg att jag ha på mig vinterjackan! O jag ser inte en ynka snöflinga! de är 9+ grader i luften. Väl uppe på backen säger sanna att de bara är en backe kvar! BARA En!? ja kommer dö!
.............
en död jenny o viki senare va vi väll hemm hos sanna!OO vilken fin lägenhet de bor i!

Under Fredagskvällen tittasde vi på The holiday, vilket mysig film.Ja fullkomigt smälte!

Nu är de Prison Break. Berättarmer i morgon!

OBS
ladda hem akon-don´t matter!


Kommentarer
Postat av: Maria

JAG VILL SE BILDER =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback