. -
Annonser från BloggPartner

Trying to recall

Tjooho!

Onsdags kväll, har hunnit med mycket ikväll!

*Varit på Toyota Premiär för den nya corollan med morfar
*Ute o gått långrunda med Sanchez o Viki
*Ätit Sushi mmmm
*Städat grundligt i min lägenhet!

För ca 1 år sen bodde jag hemma i Trönninge med familjen o min största rädsla va bla att flytta hemifrån! Hur skulle Jag kunna bo själv? De fanns ju inget mer otäckt än att komma hem när de e mörkt, att lägga sig ensam! Alla dessa rädslor är som bort flugns, all oro för helt i onödan!
De första 2 nätter fick Maria el Sara sova hos mig för ja va som ett litet barn!
Men titta nu lite mer än 6 månader senare, inga problem alls! Ja bara stor trivs med att komma hem till min lägenhet o min ensamhet! (Inte alltid kanske)

Nu doftar här nystädat o sommar! Härligt!

I morgon är de torsdag o då ska jag o sandra spraya oss! Äntligen, kan ju inte bli bättre nu när man har Suntan på jobbet! LYX....!

OOO på fredag är de Moon som gäller! Sandra måste ju få se hur de ser ut där inne! Förfest här, så de stänker om de...Sen är de partaj som gäller!
Gillar att festa på fredagar, för då är man inte såå seg på söndagen!!

Just nu lyssnar ja på en del schlagermusik! Marie Lindbergs låt är riktigt bra! Mycket fin text!

Kommer ja få ångra att ja avbokade våra planer ikväll? Tror inte de, för egentligen villl ja inte ha med dig att göra, fast ändå! skojja att ja varken vet ut eller in! Följer min hjärna o då är de detta som känns som de rätta! Men om ja skulle följa mitt hjärta hade ja varit med dig nuu!

God Kväll gottt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback